Předvolební vřava

Předvolební boj, tak to je pro mediální agentury hotová žeň. A není divu, dnes už se souboje totiž neodehrávají ručně v poli či na sportovním kolbišti, nýbrž v mediálním prostoru. Politik, který dá o sobě lépe vědět, čili narazíte na něj úplně všude od novin až po billboardy a slyšíte jej vykřikovat teze z každé televize a rádia, tak to je právě ten favorit, který má největší šanci na úspěch. Tak už to dnes zkrátka chodí. Velice často nevítězí ideály a dobré myšlenky, nýbrž ti, kteří nejlépe obsadí mediální prostor.

Mediální žně

Když totiž někdo politické dění sleduje pramálo, pak je pro něj nejjednodušší vybrat si podle toho, koho v té době nejčastěji uvidí a koho si spojí s těmi nejlepšími hesly. Co na tom, že se hesla posléze míjejí se slovy. Vítěz bere vše a na ty pod hradem se v historii nikdy příliš nehledělo. Takže jasným cílem všech zápolících politiků je být co nejvíce a naprosto všude vidět. Takže se bez ustání tisknou stohy volebních zpravodajů, komíny reklamních novin, informačních letáků i lákajících plakátů a kalkulace tisku se ani na chvíli nezastaví.

Předvolební vřava
3 (60%)1
ac7-336x280.jpg